Główne 1.Walka może odbywać się 1 vs. 1/2 vs. 2/3 vs. 3/4 vs. 4 2.Teren ustala sędzia walki (sędzia będzie oceniał kto wygra) lub gdy nie ma sędzi gracz wyższy rangą lub doświadczeniem. 3.Rodzaje walk to walki drużynowe oraz pojedynki.
Teren: 1.Miejsce walki (opis) 2.Warunki pogodowe (opis) 3.Elementy specjalne np."przy skale leżą dwa zardzewiałe kunai możecie je użyć podczas walki"
Przebieg walki: 1.W każdej walce ninja stoją na środku pola walki oddaleni od siebie o 25m 2.Walkę zaczyna doświadczony gracz. 3.Opisuje swój ruch zgodnie z poniższym przykładem. Gdy widzi cię przeciwnik: r/c:opis ruchu (r/c znaczy robię coś) w/p:nazwa jutsu(w/p wykonuje pieczęcie) Jeżeli nic nie robimy piszemy B#(bezczynność) Gdy przeciwnik nas nie widzi: r/c (robię coś) w/p (wykonuje pieczęcie) Z góry musimy mieć zaplanowany ruch jeżeli piszemy r/c lub w/p a przeciwnik was nie widzi. Jeżeli nic nie robimy piszemy B#(bezczynność)
Obrona: 1.Możemy robić uniki. 2.Gdy się ukrywamy przeciwnik znajduje nas po 4 turach,więc mamy 4 tury na obmyślenie strategi. 3.Nie możemy chować się. np."Chowam się w krzaki"
|