Haku - 2009-08-25 14:38:26

Główne
1.Walka może odbywać się 1 vs. 1/2 vs. 2/3 vs. 3/4 vs. 4
2.Teren ustala sędzia walki (sędzia będzie oceniał kto wygra) lub gdy nie ma sędzi gracz wyższy rangą lub doświadczeniem.
3.Rodzaje walk to walki drużynowe oraz pojedynki.

Teren:
1.Miejsce walki (opis)
2.Warunki pogodowe (opis)
3.Elementy specjalne np."przy skale leżą dwa zardzewiałe kunai możecie je użyć podczas walki"

Przebieg walki:
1.W każdej walce ninja stoją na środku pola walki oddaleni od siebie o 25m
2.Walkę zaczyna doświadczony gracz.
3.Opisuje swój ruch zgodnie z poniższym przykładem.
Gdy widzi cię przeciwnik:
r/c:opis ruchu (r/c znaczy robię coś)
w/p:nazwa jutsu(w/p wykonuje pieczęcie)
Jeżeli nic nie robimy piszemy B#(bezczynność)
Gdy przeciwnik nas nie widzi:
r/c (robię coś)
w/p (wykonuje pieczęcie)
Z góry musimy mieć zaplanowany ruch jeżeli piszemy r/c lub w/p a przeciwnik was nie widzi.
Jeżeli nic nie robimy piszemy B#(bezczynność)

Obrona:
1.Możemy robić uniki.
2.Gdy się ukrywamy przeciwnik znajduje nas po 4 turach,więc mamy 4 tury na obmyślenie strategi.   
3.Nie możemy chować się. np."Chowam się w krzaki"

www.kochamypokemony.pun.pl www.cs-grzenda.pun.pl www.teamusp.pun.pl www.properfection.pun.pl www.analityka-med.pun.pl